SHIPPING & RETURNS


Shipping

We ship within Thailand only and there is no shipping fee. We offer standard shipping where your order(s) will be delivered within 2-3 business days within Bangkok and 3-5 business days for outside Bangkok. We do not ship to multiple addresses for one order.  If you need to send to multiple addresses, please separate your orders.  Please note that for fastest delivery, you will receive more than one shipment if you order from more than one brand.


Shipment Tracking

Once we have shipped out your order, you will receive tracking number through SMS to get the status of your shipment. If you do not receive your shipment or should you have any query, please contact Club 21 Services at 02-021-2121 or Line: @Club21Services from 11:00 – 20:00 everyday.


Returns

Return via Post

1. If you wish to return an item, you must make a request within ten (10) calendar days of receiving your order by contacting Club 21 Services at 02-021-2121 or Line: @Club21Services from 11:00 – 20:00 everyday.

2. Items should be returned in their original packaging, unused, and with designer garment tags still attached. Returns that are damaged or soiled will not be accepted and may be returned at customer’s cost.

3. Please send the item you wish to return with your receipt and a return request form, via EMS only, to:   

ESHOP (please specify the brand that you wish to return)

Club 21 (Thailand) Co.,Ltd.

1265 Eazy Space Building 2rd Floor, Moo.1

Theparak Road, Tambol Theparak, Amphoe Muang Samut Prakan,

Samut Prakarn Province, 10270 Thailand.

Remark

1. You can check the status of your return at Club21 Services at 02-021-2121 or Line: @Club21Services from 11:00 – 20:00 everyday.
2. If you are also a Club 21 Card Member and a return was made, Club 21 points will be deducted within three (3) working days. Company reserves the right for additional charge if the points is insufficient and cannot be deducted.
3. Club 21 (Thailand) reserves the rights to change or amend the return policy to be in accordance with the company’s policy.

Refund

Once the return has been completed, the amount will be refunded back to your credit/debit card which will reflect in your card within 14 business days depending on the card issuing bank.



การจัดส่งสินค้า

เราจัดส่งสินค้าภายในประเทศไทยเท่านั้นโดย ไม่มีค่าใช้จ่ายในการจัดส่ง การสั่งซื้อสินค้าจะถูกจัดส่งให้ถึงที่หมายภายใน 2-3 วันทำการสำหรับที่อยู่จัดส่งในกรุงเทพฯ และภายใน 3-5 วันทำการสำหรับที่อยู่จัดส่งในต่างจังหวัด เราไม่สามารถจัดส่งสินค้าจากการสั่งซื้อครั้งเดียวไปยังที่อยู่หลายๆ แห่งได้ ทั้งนี้หากคุณต้องการจัดส่งสินค้าไปยังปลายทางหลายๆแห่งให้ทำการแยกคำสั่งชื้อสินค้านั้นๆออกจากกัน เพื่อความรวดเร็วในการจัดส่ง คุณจะได้รับพัสดุมากกว่า 1 ชิ้น หากคุณสั่งซื้อมากกว่า 1 แบรนด์


การติดตามพัสดุ

เมื่อเราเริ่มดำเนินการจัดส่งสินค้า คุณจะได้รับหมายเลขติดตามสินค้าทางกล่องข้อความตามหมายเลขโทรศัพท์มือถือที่คุณได้ให้ไว้กับเราในระบบ คุณสามารถติดตามสถานะต่างๆได้จากลิงค์ในข้อความดังกล่าว หากคุณไม่ได้รับสินค้าหรือมีข้อสงสัยสามารถสอบถามข้อมูลที่ได้ Club 21 Services โทร. 02-021-2121 หรือ Line: @Club21Services ได้ทุกวัน เวลา 11:00 – 20:00 น.


การคืนสินค้า

นำส่งคืนทางไปรษณีย์

1. หากท่านพบปัญหาหลังจากรับสินค้าและประสงค์จะคืนสินค้า กรุณาติดต่อ Club 21 Services โทร 02-021-2121 หรือ Line: @Club21Services (เปิดบริการทุกวัน เวลา 11:00 – 20:00 น.) เพื่อแจ้งปัญหากับเจ้าหน้าที่ ภายใน 10 วันหลังจากได้รับสินค้า
2. สินค้าควรถูกส่งคืนในแพคเกจเดิม ยังไม่ผ่านการใช้งานและยังมีดีไซเนอร์แท็กติดอยู่ครบ เราไม่สามารถรับคืนสินค้าที่เสียหายหรือมีรอยเปื้อน และอาจส่งคืนลูกค้าโดยลูกค้าเป็นผู้รับผิดชอบค่าจัดส่ง
3. ส่งสินค้าพร้อมใบแจ้งคืนสินค้าที่กรอกข้อมูลเรียบร้อยกลับมาตามที่อยู่ด้านล่าง โดยเลือกการส่งแบบลงทะเบียน (EMS) เท่านั้น

  แผนก ESHOP (โปรดระบุชื่อแบรนด์ของสินค้าที่ท่านส่งคืน)

บริษัท คลับ 21 (ประเทศไทย) จำกัด

อาคารอีซี่ สเปซ

เลขที่ 1265 หมู่ที่ 1 ถนนเทพารักษ์

ตำบลเทพารักษ์ อำเภอเมือง จังหวัดสมุทรปราการ 10270

หมายเหตุ

1. ท่านสามารถติดต่อสอบถามหรือติดตามผลการพิจารณาการขอเปลี่ยนหรือคืนสินค้าได้ที่ Club 21 Services โทร 02-021-2121 หรือ Line: @Club21Services เท่านั้น (เปิดบริการทุกวัน เวลา 11:00 – 20:00 น.)
2. สมาชิก Club 21 ที่ซื้อสินค้าผ่านช่องทางออนไลน์และคืนสินค้า คะแนนจากการซื้อสินค้าจะถูกหักภายใน 3 วันทำการ หลังจากบริษัทฯได้รับสินค้าแล้ว หากคะแนนสะสมไม่เพียงพอสำหรับดำเนินการจะมีค่าใช้จ่ายเพิ่มเติม ซึ่งเป็นไปตามเงื่อนไขที่บริษัทกำหนด
3. บริษัทฯ ขอสงวนสิทธิ์การพิจารณาเงื่อนไขการเปลี่ยน/คืนสินค้าให้เป็นไปตามนโยบายที่บริษัทกำหนด

การคืนเงิน

เมื่อทำการคืนสินค้าเรียบร้อยแล้ว ทางบริษัทฯจะคืนเงินเข้าบัตรเครดิตภายใน 14 วันทำการ ทั้งนี้ขึ้นอยู่กับธนาคารผู้ออกบัตร